Fakultní škola Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity

telefon: 725 984 708, e-mail: sekretariat@zshornikova.cz, ID datové schránky: hr9mbx4, IČO 48512575,
RED IZO 600107957, bank. účet 123-6359880267/0100, zřizovatel Statutární město Brno, městská část Brno-Líšeň

Školní
informační systém

Aktuality | O nás | Dokumenty | Výběrové třídy | Celoškolní projekty | Naše úspěchy | Školní kuchyně |

ZŠ Horníkova 1  MŠ Horníkova 1  MŠ Poláčkova 13

Třídní výlet 8. V

Na konci května jsme jeli s panem učitelem Starým a paní učitelkou Čoupkovou na třídní výlet do Jihlavy. Hned po příjezdu jsme zamířili do zdejší zoo plné roztomilých zvířátek. Po pár hodinách strávených v zoologické zahradě jsme si koupili něco na chuť a nasedli na bus, který nás zavezl do vesnice Čížov, kde se nacházelo naše ubytování. Pobývali jsme v chatě, vybavené kurtem se sítí, kde jsme vždy k večeru celá třída i s panem učitelem hráli volejbal.

Ještě ten den jsme šli na procházku k rybníku Okrouhlík. Pár z nás se rozhodlo, že bychom se rádi trochu smočili, a tak jsme si rychle zaběhli pro plavky. Po koupačce jsme se vrátili na chatu a najedli se guláše, který nám navařila paní Veronika, sestra paní učitelky Čoupkové. Poté jsme si zahráli zmiňovaný volejbal, někteří se vydali na romantickou procházku nebo se věnovali basketu.

Ve čtvrtek ráno jsme hned po snídani vyrazili na bus, který nás zavezl do centra Jihlavy, odkud jsme pokračovali do kuchařského centra Gurmandie, kde si nás na starost vzala paní Veronika. Dostali jsme tři recepty na jídla, která jsme za ten den měli stihnout. Udělali jsme si jednu snídani, oběd i večeři. Na snídani na další den to byly kynuté koláčky plněné tvarohem, na oběd, který jsme si snědli na místě, byly hovězí burgery a na večeři zapékané gnocchi s rajčaty, žampiony, cuketou a sýrem. Zpátky na chatu jsme se vydali pěšky cestou dlouhou přibližně 7,5 km. Když jsme dorazili na chatu, byli jsme opravdu vyčerpaní, protože nás pan učitel táhl "zkratkou", která cestu prodloužila. Na večeři jsme měli to, co jsme si navařili, a večer strávili znova hraním míčových her a kulečníku.

V pátek jsme si oproti čtvrtku trošku přivstali, protože jsme si potřebovali sbalit. Na snídani jsme si dali naše koláče a se všemi zavazadly pospíchali na bus do Jihlavy. Navštívili jsme jihlavské podzemí, kde nám poskytli zajímavou exkurzi, která nám odhalila spoustu zajímavostí. Na oběd jsme se stavili v příjemné restauraci, kde jsme se najedli, a pak už jsme šli čekat na vlak zpět domů.

Sára Garguláková

Aktualizace 19.06.2024, © ZŠ a MŠ, Brno, Horníkova 1, p. o.