Kreativní tvoření v přírodopiseNapadlo vás někdy, že i v přírodopise, kde je vše vědeckými pozorováními, pokusy a výzkumy určeno, kde se učíme fakta o přírodě, můžeme rozvíjet tvořivost a představivost? Žáci 6. třídy dostali dobrovolný domácí úkol k tématu „buňka“. Měli za úlohu vytvořit 3 D model buňky rostlinné nebo živočišné a pak jej prezentovat třídě. Mnozí se nadšeně chopili úkolu, domlouvali se ve skupinkách na materiálech, ze kterých budou tvořit na schůzkách u koho doma a kdy budou tvořit. Vlastní prezentace byly nejprve trochu rozpačité, později se pak proměnily ve skutečně odborné popisy rostlinných a živočišných buněk. Zkuste si sami podle fotografií určit, zda se jedná o rostlinné či živočišné buňky. Malá nápověda, kterou by vám už dnes jistě každý šesťák pověděl je:
Modely jsou skutečně povedené a moc chválím zapojené žáky za spolupráci ve skupinkách, nápad a čas, který práci věnovali.
Ve fotoalbu si můžete prohlédnout více fotografií Mgr. Zuzana Kruťová Aktualizace 19.11.2015 |